Klantenservice | Koelinkjuwelier - Juwelier Koelink
  • Voor 15u besteld, zelfde werkdag GRATIS verzonden
  • Al 125 jaar uw vertrouwde juwelier
  • Officieel dealer van vele merken

9.2

    Klantenservice

    Placeholder

    Klantenservice

    • Levering van uw product
    • Privacy & Security
    • Retourname
    • Bestellen
    • Betalen
    • Uw order
    • Overige vragen

    Levering van uw product

    Bij het bestellen van uw product heeft u de mogelijkheid om het product te laten verzenden of om het product op te halen in een van onze winkels (voor ons adres klikt u hier) in Enschede. De keus is aan u! U kunt bij de optie verzending aangeven om een afwijkend afleveradres op te geven. Mocht het product beschadigd zijn of niet correct zijn geleverd neemt u dan binnen 5 werkdagen na ontvangst contact met ons op per telefoon of via e-mail.

    Privacy & Security

    Privacy 

    Koelinkjuwelier.nl gaat zorgvuldig om met de door u verstrekte gegevens. Wij zullen uw gegevens alleen gebruiken om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Dit betekent het zo snel mogelijk verwerken en verzenden van uw bestelling. Daarnaast gebruiken wij uw informatie om de gebruiksvriendelijkheid van onze site verder te verbeteren. Dit betekent concreet dat alle informatie, die u aan ons doorgeeft, wordt opgeslagen en kan door ons gebruikt worden voor intern gebruik en voor het automatisch verwerken van uw bestelling. We sturen u GEEN commerciële aanbiedingen, tenzij u zich zelf registreert voor onze communicatiemiddelen. Wij verkopen GEEN informatie aan derden.

    Beveiliging 

    Als wij uw gegevens ontvangen op onze website, gebruiken wij altijd de coderingstechnologieën die erkend worden als gangbare standaarden binnen de IT-sector. Uw persoonlijke gegevens worden veilig bewaard op secured servers. Deze gegevens worden opgeslagen zodat u niet bij elke bestelling alles opnieuw hoeft in te vullen. Als u een bestelling plaatst of uw account wijzigt, worden deze gegevens beschermd door SSL techniek (Secure Socket Layer), één van de modernste technieken om uw gegevens te beschermen. Bij registratie van betalingsgegevens noteren we alleen uw betaalwijze (creditcard, iDEAL of overboeking via bank of giro). Uiteraard worden bankgegevens niet opgeslagen en is elke betaalmogelijkheid beveiligd door middel van de meest recente technologie. Wij hebben daarnaast de nodige veiligheidsmaatregelen ingevoerd om het verlies, het onrechtmatig gebruik of de wijziging te voorkomen van informatie die wij ontvangen op onze site.

    Retourname

    Wij besteden de grootste zorg aan uw bestelling. Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn, dan kunt u ieder product (m.u.v. gepersonaliseerde producten) dat u koopt via de website binnen 14 dagen retourneren. Deze termijn gaat in op de dag dat u de bestelling in ontvangst neemt. Tijdens deze termijn dient u zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. Dit betekent dat u het product slechts in die mate zal uitpakken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. Dit betekent dat het product ongebruikt, compleet en onbeschadigd (inclusief de product doos) dient te zijn, indien redelijkerwijs mogelijk. Indien u besluit om gebruik te maken van de mogelijkheid om het product terug te sturen, zult u het product met alle geleverde toebehoren en –indien redelijkerwijze mogelijk- in originele staat en verpakking retourneren.

    Bestellen

    Het bestellen via Koelinkjuwelier.nl is makkelijk, snel en vertrouwd. Om een product te bestellen kiest u een product en plaatst u deze in de winkelwagen. U kunt daarna op ‘bestelling afronden’ klikken om naar het verwerken van de bestelling te gaan. Mocht u verder willen winkelen kiest u eenvoudigweg op verder winkelen om meer artikelen te bekijken. Om dan uw bestelling af te rekenen kunt u altijd weer op het icoontje van de winkelwagen klikken. Als u op ‘bestelling afronden’ heeft geklikt, dan kunt u inloggen op uw bestaande account of een nieuw account aanmaken. Hier kunt u uw gegevens invullen voor het factuuradres en het afleveradres. Ook staat hier de optie voor onze gratis cadeau service en kunt u aanvullende informatie opgeven zoals bijvoorbeeld de maat of een afwijkende leverdatum. Als u al deze gegevens hebt ingevuld dan kunt u verder gaan door op het knopje ‘betalen’ te klikken. Hier vindt u verscheidene betaalmethodes. (voor meer informatie over betaalmethodes, klikt u hier). Na het selecteren van de betaalmethode krijgt u nog eenmaal alle gegevens te zien van de bestelling. Hier kunt u de bestelling definitief bevestigen. Als u de bestelling definitief bevestigd heeft dan zullen wij bij ontvangst van de betaling over gaan tot het verwerken van uw bestelling. U krijgt hierover een bevestigingsmail van ons toegezonden naar het door u opgegeven e-mailadres.

    Betalen

    • Creditcards

    Wij accepteren de volgende creditcards (tot €1000,-, dit geldt alleen voor onze webshop):

    Wij behouden ons het recht voor creditcard betalingen af te wijzen zonder reden van opgaaf. Wij zullen u altijd direct informeren per telefoon of e-mail wanneer dit het geval is.

    1. Visa

    2. MasterCard

    • Bankoverboeking

    U kunt ook kiezen om het bedrag te betalen per elektronische overboeking. Ons rekeningnummer is: NL97ABNA0445047909. Neem hiervoor contact met ons op.

    • iDEAL

    Beveiligd online betalen met uw eigen Nederlandse bankrekening.

    • Rembours

    U kunt ook een order plaatsen onder rembours. Het pakket dient à contant betaald te worden aan de postbediende. Neem hiervoor contact met ons op.

    Mocht uw betaalwijze er niet tussen zitten, neem dan contact met ons op.

    Betalingen gaan via een Payment Service Provider

    Uw betalingen worden door een derde partij (Mollie) verwerkt. Dit betekent enkel dat Mollie verantwoordelijk is voor de afhandeling van uw online betaling, zoals bijvoorbeeld via iDEAL, creditcard en PayPal. Dit maakt het voor u mogelijk uw online aankopen bij onze webshops gemakkelijk en binnen een betrouwbare, veilige omgeving te betalen. Voor meer informatie en antwoorden op veel gestelde vragen verwijzen wij u naar www.https://www.mollie.com/nl.

    Betalen in onze winkel

    In onze winkel kunt u betalen met contant geld, pinpas, credit card, Juwelierscheques, Jewelcard of VVV bonnen.

    Promoties

    Mocht u een promotiecode hebben ontvangen, dan kunt u deze invullen bij het afrekenen. Mocht dit onverhoopt niet werken neemt u dan contact met ons op. Voor producten in de sale zal de prijs direct met de korting verrekend worden.

    Overige vragen

    Voor overige vragen kunt u per mail of telefoon contact met ons opnemen.  Indien u contact opneemt per mail, zullen wij u op werkdagen binnen 24 uur proberen te beantwoorden.

    Contactgegevens

    Juwelier Koelink 
    Haverstraatpassage 30-34
    7511 EW Enschede
    Telefoonnummer (winkel):           +31 (0)53 432 44 33
    Telefoonnummer (webshop):      +31 (0)53 433 09 00
    E-mail (winkel):                               [email protected]
    E-mail (webshop):                          [email protected]

    Laat een reactie achter

    * Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    * Verplichte velden

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »